Jumaat, 18 April 2014

CoQ HEALTH SHAKLEE ~ TERBAIK UNTUK JANTUNG

CoQ Health Shaklee ialah satu-satunya antara produk Shaklee yang yang merupakan penawar penyakit jantung anda. Untungnya saya berada di dalamkeluarga Shaklee, mendaftar sebagai ahli Shaklee kerana boleh dikatakan Shaklee menyediakan hampir semua suplemen untuk tubuh badan. Peyakit jantung merupakan antara punca utama yang membawa maut di negara kita. 


Coq Health Shaklee mampu menjadi penawar yang terbaik untuk jantung anda dan ia merupakan antara suplemen yang diperlukan oleh pesakit darah tinggi dan kencing manis juga. Di sebut juga dalam bahasa mudahnya ''penyakit 3 serangkai''

COQ HEALTH..SAYA NAK BERKENALAN DENGAN AWAK..

CoQ Health Shaklee mengandungi CoQ10 yang diperoleh secara semulajadi di dalam tubuh yang akan menukarkan makanan kepada tenaga. CoQ10 terdapat pada hampir setiap sel badan. CoQ10 bertindak sebagai antioksidan yang kuat untuk melawan radikal bebas yang merosakkan sel dalam badan yang akan mengakibatkan kerosakan membran sel, mengganggu DNA dan juga menyebabkan sel mati. Co Enzim Q10 merupakan nutrien larut lemak yang dihasilkan di dalam tubuh kita. 



APA PULA CO ENZIM Q10??

Ia boleh didapati daripada makanan harian seperti ayam, sayur brokoli, daging lembu, bayam dan soya. Akan tetapi apabila kita meningkat usia pengambilan suplemen ini amat disarankan kerana ia setara dengan kandungan Co Enzim 10 dalam badan yang semakin merosot. 

PERANAN ENZIM Q10

  • menghasilkan tenaga dalam setiap sel tubuh'
  • menggalakkan fungsi yang sihat untuk saluran darah termasuk saluran darah ke jantung
  • melindungi arteri dari kolesterol jahat

KEBAIKAN CoQ HEALTH SHAKLEE

  • meningkatkan pengeluaran insulin bagi pesakit kencing manis
  • meningkatkan tenaga dan stamina diri
  • memberi tenaga kepada jantung 
  • menyokong pengeluaran tenaga ke dalam jantung



Penghujung bicara saya, di cadangkan suplemen ini kepada pesakit 3 serangkai. Pastikan anda membuat pilihan terbaik untuk diri anda!!Tidak rugi melaburkan sedikit duit berbanding kesihatan yang anda dapat untuk kehidupan demi insan-insan tersayang. Jom amalkan CoQ Health Shaklee untuk kesihatan jantung anda!!




Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...