Isnin, 19 Mei 2014

LAMA MENYEPI..KEMANAKAH AKU??

Assalamualaikum..


Lama benar diri ini tidak menjengah ke blog kesayanganku ni. Jadual seharian yang sangat padat membataskan segala-galanya. Benar, itu bukanlah alasan terbaik kerana hendak seribu daya..n jika MALAS...beribu alasan menyinggah dalam diri untuk bersedia di gelar ''ALASAN!!

Lama benar rasanya aku menyepi dari terus berkongsi info kesihatan dan lain-lain dengan pembaca semua. Dugaan dalam hidup kadangkala membuatkan kita jatuh, lemah, akan tetapi hari demi hari aku gagahkan diri ini untuk terus bangkit di samping kata-kata semangat dari leaders Shaklee yang aku peroleh dari group rahsia kami sangat membangkitkan semangatku. Penyakit MALAS sangat sinonim dengan aku!!! Kata-kata panas dan semangat dari group Shaklee ku membuatkan aku makin tercabar!! Tiada siapa yang dapat merubah diri kita sendiri kecuali DIRI SENDIRI!!!




So, for kita yang nak berjaya dalam hidup...bangkitlah...just ingat satu je..kena berani keluar dari kepompong... Takut kan??yea..sama lah seperti saya!!saya takut!!!masih takut dan always dihantui perasaan takut. But saya kene dan perlu atasi perasaan takut itu!!!kebanyakan saya baca kisah kejayaan orang telah berubah 360 darjah kehidupan mereka, memang jawapan mereka is..BERANI... BERUBAH DARI BIASA KEPADA LUAR BIASA...



Sekali kita dah buat keputusan, usahakan sehingga ke akhirnya kerana jika berhenti di tengah jalan, kita sendiri yang akan rugi....kerana insan yang telah membuat keputusan bersama kita, telah berjaya tanpa berhenti di tengah jalan. 

Perkongsian bersama untuk aku bangkit kembali meneruskan apa yang aku ingin capai dalam hidup ini!!!




Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin

                         sms /call /whatsapp 017-3660351

Email : eijaheijah12@gmail.com

Fanpage : Vitamin terbaik dunia




LOVE MY READERS!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...