Jumaat, 4 April 2014

BENGKUNG RAHSIA PERUT CANTIK DAN RATA

Memiliki perut yang buncit, geleber dan lembik sudah tentunya sangat menyedihkan empunya badan. Ada juga sesetengah daripada kita keadaan begini membuatkan kita kurang yakin pada diri sendiri tambahan pula bila melihat sesetengah ibu-ibu yang masih kekal ramping walaupun sudah mempunyai ramai anak. Kebanyakan wanita pasti berbangga sekiranya memiliki perut yang kempis dan langsing. 



Kebanyakan wanita selepas bersalin akan mempunyai masalah perut buncit, menggeleber dan lembik dan lebih menyedihkan lagi seluar yang dipakai sebelum bersalin sudah tidak muat lagi!!! ramai yang sanggup menghabiskan beribu ringgit semata-mata untuk mendapatkan kembali bentuk perut seperti asal. Namu begitu untuk tampil dan mendapatkan kembali bentuk badan yang langsing anda harus mengamalkan pelbagai amalan yang memerlukan disiplin dan semangat yang tinggi. Antara amalan yang MESTI dilakukan selepas bersalin ialah PEMAKAIAN BENGKUNG.

Berbengkung boleh membantu mengembalikan bentuk badan asal kita. Pastikan kita menggunakan bengkung yang sesuai dan cara pemakaian yang betul bagi mengelakkan kesan negatif kerana pemakaian bengkung yang tidak betul boleh memudaratkan.

KETAHUI FAEDAH MEMAKAI BENGKUNG

1. mengempiskan bahagian perut

2. mengurangkan berat badan

3. mengetatkan pperut dan ototo-otot yang longgar semasa kehamilan

4. menggalakkan postur yang baik

5. membantu penyusuan bayi

6. memecahkan lemak dan selulit

7. menegangkan kulit yang ,enggeleber

8. menghalang perut daripada dimasuki angin semasa berpantang

9. sebagai sokongan kepada perut selepas bersalin

10. mengelak daripada berasa sakit semasa batuk atau bersin

11. dijadikan korset untuk menguruskan badan dan sekaligus melangsingkan perut

Selain amalan berbengkung, untuk mengembalikan perut yang kempis amalan lain juga mesti dilakukan seperti urut, bertungku, pengambilan jamu atau suplemen dan mandi herba. jika cuba mendisiplinkan diri, amalan berpantang ini boleh membantu mengurangkan berat badan serta mengimbangi pasras hormon kita. 



Dapatkan kembali perut yang langsing dengan amalan berbengkung terutamanya bagi mereka yang lepas bersalin. Anda juga boleh mendapatkan suplemen iaitu set berpantang khusus untuk ibu-ibu selepas melahirkan dan sedang berpantang.



Set Cadangan berpantang Shaklee

A. Set Basic









Set Eksklusif

**Terdiri daripada 4 set di atas dan tambahan 2 produk lagi iaitu:-




Selain berbengkung, set berpantang Shaklee banyak membantu anda dalam mendapatkan perut impian anda di samping kesihatan BERASASKAN TUMBUHAN SEMULAJADI.

P/S : untuk para suami di luar sana..ayuh sayangi isteri anda!! berikan yg terbaik untuk isteri anda!!!

Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin

                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...