Ahad, 23 Mac 2014

MANFAAT ESP UNTUK IBU HAMIL


ESP!!!semua dah maklum mengenai ESP yang mana ia merupakan Soy Protien Isolate yang dibasuh menggunakan air yang bersih dan bukannya dengan alkohol sepeerti kebanyakan soya lain. Ia juga mengandungi lecithin soya yang kaya dengan kolina untuk perkembangan otak dan sememangya sangat sesuai untuk ibu yang hamil.



KEBAIKAN ESP UNTUK IBU HAMIL

1. ESP diproses tanpa melalui proses haba untuk mengekalkan kandungan protien

2. ESP mengandungi 500mg kalsium yang sangat diperlukan oleh ibu yang sedang hamil

3. ESP membantu memelihara tekanan darah tinggi dan kencing manis semasa hamil kerana kandungan karbohidratnya yang rendah dan juga rendah glisemik & gula

4. ESP memberikan tenaga sepanjang hari kepada ibu- ibu yang hamil

5. ESP membantu perkembangan fetus

6. ESP membantu meningkatkan paras kolesterol baik dan juga bain untuk jantung

Untuk kombinasi terbaik sepanjang hamil, ibu-ibu boleh mendapatkan set kehamilan di Shaklee. Set yang dicadangkan pada kehamilan trimester pertama adalah Ostematrix, ESP, Omega Guard, Vitamin B-Complex, Vitamin C, Vita-lea.

For more detail, leh hubungi saya kerana saya boleh membantu anda dalam cadangan pengambilan suplemen sepanjang kehamilan anda.

                Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin

                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...