Isnin, 24 Mac 2014

MADU MEMBANTU DIET ANDA

Secara umumnya, telah ramai yang mengetahui tentang khasiat madu dalam kesihatan. Madu terhasil daripada mektar yang diambil oleh lebah pekerja dari bahagian tertentu pokok yang mengeluarkan nektar seperti bunga. Ia sangat dikenali di kalangan masyarakat dan sangat berguna juga dalam menyembuhkan pelbagai penyakit. 



Hari ni nk berkongsi dengan readers semua tentang mcmana madu membantu anda dalam diet. Madu banyak boleh dikombinasikan dengan pelbagai makanan lain untuk diet khususnya. Meskipun ramai yang telah menyedari tentang khasiat madu, masih ramai yang tidak mempraktikkannya dalam kehidupan seharian sekalipun pernah dibuktikan ianya sangat membantu dalam program diet kita.

Ok, di bawah saya kongsikan tips madu untuk kejayaan program diet anda semua!! Ingat!!! nak buat manual ni, kene ada kerajinan dari kita, kalau ada penyakit 'M' memang tak kemana lah diet kita..hihi..ok..back to the topic..

Cara yang mudah ialah menggantikan GULA dengan MADU.

1. Madu + Badam

Adalah disyorkan supaya mengambil sesudu madu bersama 4 biji badam setiap pagi. Ini adalah kerana badam kaya dengan tenaga serta vitamin E dan madu pula menyumbang nutrisi magnesium dan mineral penting kepada badan kita.


2. Madu + halia

Gabungan ini sangat berkesan untuk memulihkan kesihatan sekaligus membantu menurunkan berat badan. Selain melancarkan sistem penghadaman, ramuan ini juga berupaya menghalang virus dari merebak ke dalam badan.



3. Salad + madu

Ok, yang ini cita rasa lain sikit, sebab apa, kerana lazimnya sebelum ini ramai antara kita lebih gemar menghidangkan salad bersama mayonis atau sos. Akan tetapi ramai yang tidak tahu cara lain yang boleh dipelbagaikan seperti contoh campurkan madu bersama salad yang telah disediakan. Dengan khasiat kedua-dua bahan tersebut amat membantu anda dalam pelangsingan badan.



4. Lemon + madu di waktu pagi

Jika kebiasaan kita mengamalkan teh tarik sewaktu mengambil sarapan pagi, kali ini apa kata kita ubah selera dengan mengambil pemakanan yang lebih sihat. Campurkan madu bersama dengan air lemon dan minum. Minuman seperti ini dikatakan dapat membantu meningkatkan metabolisme badan selain menjadikan kita kekal aktif sepanjang hari. Pada masa yang sama ia juga boleh menyingkir toksin di dalam badan kita.



Selamat merajinkan diri untuk mencuba!!! dannnnn selamat mengamalkan petua ini!!!

Selain itu, untuk mencuba set slim, diet daripada Shaklee, anda boleh direct berhubung dgn saya!!bersedia membantu anda!!

Di bawah adalah kombinasi set kurus, diet, slim Shaklee..

Omega, Lecithin, Alfalfa, Cinch, ESP dan Herb-Lax.




For those n all yang tahu, bulan ni harga promotion bagi ESP, so, jangan lepaskan peluang ini di masa yang masih berbaki 6 hari lagi!!!

PERINGATAN UNTUK ANDA SEMUA, APA JUA PETUA YANG DIAMALKAN DAN PENGAMBILAN SET DIET SHAKLEE, ANDA WAJIBLAH JUGA MEMBAKAR KALORI SENDIRI DENGAN BERSENAM DAN BERSUKAN!!!N PALING PENTING MINUM AIR MASAK 3 LITER SEHARI KERANA INI SANGAT2 MEMBANTU ANDA DALM PROGRAM DIET ANDA!!!X PERCAYA???LET'S TRY!!!


Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin

                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...