Isnin, 18 Ogos 2014

Testimoni ESP~Saya Tak Nak Jatuh Cinta Lagi

Bersiar-siar bersama si buah hati,
Sambil menikmati udara segar di petang hari,
Tulisanku ikhlas lahir dari hati,
Menulis untuk perkongsian pembaca disayangi.

Ewah, ewah pembuka bicara hari ini...hihi..eh apa ni...apalah yang nk aku cakap sebenarnya ni...hihi..

Alhamdulillah pembuka tirai sebenarnya, wah...sakan kan berpantun bagi pulak hari ini, sebenarnya tiada apa yang istimewa pun dengan pantun itu, hanya sekadar sedikit kelainan untuk memulakan tulisanku hari ini.. Syukur Ya Allah..syukur..syukur masih dipanjangkan usia untuk tetap meneruskan tugas kami sebagai hambamu. Ok, kebelakangan ini, anda semua tentu perasan tentang betapa panasnya isu Shaklee yang mana ada di antara SID sendiri yang telah menukilkan luahan hatu mereka untu mula memboikot Shaklee kerana dikatakan Shaklee penyumbang terbesar di dalam membantu pihak Israel laknatullah itu. Pembaca yang disayangi, nasihat saya, jangan cepat melatah sebaliknya kaji lah sendiri dengan sebetul-betul kajian dari pelbagai sudut, sekiranya benar Shaklee penyumbang terbesar pada Israel, jangan kata kami SID yang kecil-kecil ni, sebaliknya pihak Master-Master atasan terlebih dahulu akan memboikot sekiranya isu ini benar. Wallaualam...jangan mudah percaya dengan berita yang belum tentu benar. Allahuakbar..sebenarnya hari ini bukan bertujuan nak bercakap berkenaan isu itu, akan tetapi tulisan saya masih berkenaan Shaklee, vitamin kesihatan semulajadi dan hari ini khusus saya nak kongsikan tentang testimoni ESP dan Vitamin E. Terjadi benar pada customer saya sendiri dan mereka ini merupakan antara customer saya yang terawal yang membeli dengan saya. Ada juga antara seorang customer yang menyatakan bahawa dia tak nak jatuh cinta dengan Shaklee kerana jika hati sudah cinta dia pasti akan repeat order lagi. mengikut testimoni ESP dan vitamin E ni, ternyata dari tak nak jatuh cinta, mereka sudah jatuh cinta dan alhamdulillah dengan izin Allah mereka mendapat apa yang mereka mahukan.


Bam-bam qiesya n umi


Testimoni ESP

Sebenarnya bila kita sudah jatuh cinta dengan sesuatu kita akan sangat menyukainya tanpa mempedulikan apa orang cakap, tapi kene ingat janganlah terlalu buta, contoh macam katakan anda sudah jatuh cinta dengan ESP, walaupun anda nampak hasilnya selaps bebrapai kali consume esp ni, sudah pasti sebelum itu anda telah mencari apa kelebihan produk, study kandungan dan lain-lain, once anda sudah arif tentang inilah baru anda memilih untuk meneruskan produk cinta hati anda..betul tak?of course betul kerana di situ anda sudah menjadi pengguna yang sangat BIJAK!! ESP di perbuat daripada kacang soya bermutu tinggi yang mengandungi protien yang membantu pengeluaran susu ibu yang berkhasiat. Berbalik kepada gambar di atas, itu adalah testimoni terdekat antara customer terawal saya yang membuat keputusan untuk mengambil ESP Shaklee sebagai satu vitamin milk booster untuk membekalkan susu yang terbaik kepada bayi mereka.

Cerita Umi Dan Qiesya

Suatu hari biras saya menghubungi saya dan memaklumkan hasrat beliau untuk mengambil set bersalin Shaklee kerana tatkala itu kandungannya sudah mencech 9 bulan, akan tetapi masih tercari-cari produk yang sesuai untuk dijadikan sebagai set bersalin untuknya nanti. Beluai telah membuat keputusan untuk mencua set bersalin Shaklee dan saya memberi consult kepadanya mengikut budget yang beliau sendiri telah tentukan. tanggal 21 Mac 2014 beliau selamat melahirkan seorang bayi perempuan dinamakan Qiesya Fazreesya binti Mohd Fadzli. Melihat mata comel si kecil tentu membuatkan biras saya ini nekad untuk menyusukan bayinya dengan izin Allah melalui ESP Shaklee. hampir sebulan beliau meneruskan ESP bersama Set Berpantang yang lain ternayata alhamdulillah beliau dapat memberikan susu yang terbaik kepada Qiesya kerana beliau sendiri dapati susunya melimpah-limpah dan apabila si comel Qiesya menyusu, si kecik ni ternayta puas dan kenyang. Alhamdulillah ternyata biras saya sangat berpuas hati dengan ESP. Selain itu, beliau juga memaklumkan merasai bonus lain yang mana beliau sendiri merasa kenyang dengan ESP yang diambil setiap pagi. Alhamdulillah syukur dan harapan saya agar umi Qiesya meneruskan semangat penyusuan kepada si comelnya sehingga cukup umur 2 tahun tanpa perlu memberikan susu formula kepada Qiesya. Qiesya sangat bertuah kerana semangat uminya di dorong pula dengan sokongan padu baba Qiesya sendiri. See, pembaca saya yang disayangi..suplemen sangat membantu anda dan pastikan anda memilih suplemen yang tepat, study, kaji dan ambil. Apapun setiap pengambilan suplemen itu mestilah disertai semangat positif daripada si ibu sendiri kerana itu juga adlah faktor utama penyusuan yang berjaya.







Testimoni Vitamin E

Vitamin E Shaklee diekstrak daripada minyak soya organik dan minyk biji gandum dan d-alpha tocopheryl dan digabung dengan 8 jenis vitamin E ( alpha, beta, gama dan delta). Vitamin E merupakan vitamin antioksidan dan anti penuaan yang mana satu kapsul vitamin E setiap hari membantu mengurangkan kedut dan bintik penuaan. Vitamin E juga membantu dalam menghilangkan parut-parut di badan dan muka dan anda pasti yakin dengannya.

Kakak ipar saya consume vitamin E hampir 3 bulan dan ternyata beliau sangat yakin dengan keberkesanan vitamin E dalam membantu menghilangkan parut dan mengembalikan keremajaan wajahnya. pernah suatu ketika tangannya terkena kaca dan mengalami luka yang sangat dalam sehingga terpaksa di jahit dan meninggalkan kesan parut yang panjang. Selepas consume vitamin C dan E dia sendiri perasan bahawa kesan jahitan yang timbul tiada langsung dan perkara ini sangat mengembirakan hatinya. Perbezaan kulit muka, badan dan tangannya membuatkannya sangat gembira dan ternyata kini, dia jatuh cinta lagi dengan Vitamin E dan masih mengamalkan penggunaaannya sehingga sekarang. Selamat istiqamah menggunakan produk Shaklee kepada semua customer saya kerana penggunaan yang sabar+istiqamah pasti membuahkan hasil yang anda inginkan. 




Faizah Yasin

017-3660351

eijaheijah12@gmail.com

MY SHAKLEE ID 1082605


SALAM SAYANG UNTUK SEMUA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...