Khamis, 21 Ogos 2014

Collagen Powder Shaklee

Memiliki kulit yang cantik dan kekal remaja memang menjadi idaman setiap wanita, tetapi bayangkan jika kulit wajah kita lebih tua dari umur kita yang sebenarnya..Argghhhh sangat stress bukan? Oleh sebab itulah timbulnya lambakan produk kecantikan muka, penghasilan kolagen sana sini untuk membantu anda mengatasi masalah wajah yang kusam dan tidak bermaya. Wajah kusam dan tidak bermaya menjadikan hari-hari anda sangat suram, kurang keyakinan diri, tampak tidak terurus dan selekeh. Oleh itu sebagai seorang wanita, anda mesti memastikan kulit muka anda nampak ceria dan bermaya. Dewasa ini pula banyak juga produk yang mengandungi kolagen dikeluarkan akan tetapi anda sebagai pengguna pilihlah kolagen yang semulajdi dan selamat. Pokoknya kaji dahulu sebelum menggunakan sesuatu produk. Hakikatnya, bukan sahaja wanita yang mengalami masalah wajah kusam, lelaki juga tidak terkecuali tambahan jika umur telah meningkat. Oleh sebab itulah untuk mengatasi masalah kekusaman wajah ini, kolagen sangat diperlukan untuk menyerlahkan wajah awet muda. Banyak kolagen yang tumbuh bagai cendawan samada di dalam bentuk serbuk untuk diminum dan krim untuk di pakai di kulit muka, tetapi anda juga perlu tahu fakta mengatakan kolagen berbentuk serbuk dan untuk di minum. Oleh itulah vsyarikat vitamin semulajadi Shaklee memperkenalkan Collagen Powder Shaklee khas untuk anda semua yang sangat mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. 



Kenali Kenapa Wajah Anda Kusam

1. Diet yang tidak sihat - ramai di kalangan wanita cuba untuk mengamalkan diet, akan tetapi terlalu ghairah dengan diet sehingga tidak tahu bahawa diet yang diamalkan adalah diet yang tidak sihat. Diet yang tidak sihat menyebabkan badan kekurangan tenaga dan nutrisi yang diperlukan dan kesan inilah membawa kepada kekusaman wajah. Tidak dinafikan ia berlaku dalam keadaan kita tidak sedar kerana leka mengamalkan diet.

2. Stress - stress merupakan penyumbang utama kepada wajah yang kusam. Stress mampu mempengaruhi keseluruhan penampilan kita dari segi fizikal dan mental. Stress mempengaruhi hormon badan dan menyebabkan hormon berubah dan kemungkinan besar jerawat degil akan terhasil waktu itu. Apabila jerawat mula hinggap di muka anda, ianya sangat menganggu kepada penampilan anda. Jadi, elakkan stress.

3. Kurang rehat dan tidur - anda perlu tahu selain diri sendiri, kulit badan dan muka anda juga memerlukan waktu rehat yang cukup untuk membina sel-sel kulit yang baru dan membuang sel-sel kulit yang mati. Mungkin kita merasakan faktor ini biasa sahaja, namun kesannya sangat mempengaruhi kekusaman kulit wajah.

4. Alkohol - Alkohol sangat berbahaya dan kandungan di dalamnya menyumbang kepada kulit yang kusam seperti tiada perawatan. 

5. Kosmetik - penggunaan kosmetik yang pelbagai juga menyumbang kepada kekusaman wajah. Kosmetik di zaman moden ini banyak dicampur dengan merkuri, alkohol serta bahan kimia lain yang boleh mematikan sel-sel kulit anda.



Atasi Wajah Kusam Dengan Collagen Powder Shaklee



Collagen Powder Shaklee membantu anda mengatasi masalah wajah kusam kerana penghasilannya 100%  selamat untuk anda. Klagen Powder merupakan kolagen yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS(Red Snapper Scale) Collagen yang berkualiti tinggi dan diekstrak dari sisik ikan merah. 7 bahan utama collagen shaklee diekstrak dari:-

  • biji benih Camellia japonica
  • ekstrak pfaffia
  • kolagen ikan
  • ekstrak kerangkerangan
  • lactobasillus acidophilus
  • vitamin C
  • vitamin B

Collagen Powder Shaklee membantu mengatasi wajah kusam melalui fungsinya yang tersendiri iaitu:-

  • membantu memulihkan masalah kulit
  • mengurangkan pigmentasi dan mencerahkan kulit
  • melambatkan proses penuaan
  • mengecilkan liang-liang roma
  • mengurangkan garis-garis halus pada leher
  • mengurangkan masalah lebam di bawah mata
  • memaksimakan kedut-kedut dan garis halus
  • melembapkan kulit

Pengambilan kolagen mampu mebantu anda:-




Oleh itu, berhati-hatilah anda semua dalam mengamalkan diet serta pemakanan harian kerana kehilangan kolagen dari badan akan menyebabkan masalah-masalah yang sangat kritikal. Anda perlu merawat badan dan wajah untuk mengembalikan kolagen. Kehilangan kolagen pula memberi kesan yang boleh mempengaruhi penampilan anda. Pilihlah kolagen yang terbaik untuk anda amalkan bagi melambatkan proses penuaan kita.

Testimoni Collagen Powder Shaklee








Nor Faizah Yasin

017-3660351

eijaheijah12@gmail.com

MY SHAKLEE ID 1082605


SALAM SAYANG UNTUK SEMUA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...