Rabu, 6 Ogos 2014

I Love U ~ Anda Pasti Tidak Menyesal Kerana Memilih Shaklee

Assalamualaikum kepada semua pembaca yang disayangi, semoga kunjungan anda ke blog saya ini mendapat banyak faedah dan info yang anda cari. Sekali lagi terima kasih buat semua yang setia dan tak jemu mengunjungi blog ini. Kebanyakan entry saya sebelum ini banyak saya berkongsi tentang info kesihatan, petua dan produk kesayangan saya dan keluarga saya Shaklee. Hari ini pula nak juga berkongsi dengan kalian semua tentang keahlian Shaklee ataupun kehebatan jika anda memilih untuk menjalankan perniagaan dengan Shaklee. Rata-rata memang tahu Shaklee, sangat popular dewasa ini..sering juga menjadi sebutan orang ramai, mungkin kerana mereka sendiri telah merasai kebaikan produk ini dan ada pula yang masih tidak puas hati dengan produk ini. Kita biarkan saja mereka yang msih tidak berpuas hati dan tetap menjadi pengkritik hebat Shaklee. Apa yang nak dikongsi bersama anda hari ini ialah tentang hebatnya jika anda sendiri mendaftar dan menjadi ahli Shaklee. Kenapa? kenapa saya berkata demikian? YES!!jawapannya senang sahaja, kerana  setiap pembelian produk Shaklee mempunyai nilai UV yang mana UV itu merupakan ringgit yang akan dimasukkan ke akaun anda sendiri setiap pertengahan bulan berikutnya. Hmm..tentu ada yang masih samar-samar lagi kan? Pendek kata nak saya simpulkan di sini anda pasti tidak menyesal kerana memilih untuk menjadi ahli Shaklee dan ternyata anda anak say I Love U Shaklee seperti mana saya cintakan Shaklee sekarang.




Apakah Keistimewaan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Untuk memudahkan pemahaman anda tentang keahlian Shaklee, perkara paling senang untuk saya ungkapkan ialah anda mendaftar sebagai ahli, dan anda akan mendapat seluruh faedah di dalam Shaklee. Senang bukan? ini bermakna...anda tidak perlu membeli produk melalui mana-mana SID, anda boleh membeli dengan menggunakan no ID anda sendiri DAN setiap pembelian mengandungi UV yang akan menetukan bonus untuk anda sendiri, anda beli anda dapat semula (cash back)!!!. Ok, di sini saja 2 kelebihan telah saya sebutkan secara tidak langsung. Tapi jom saya ringkaskan kelebihan di bawah ya!!


1. Apabila anda decide untuk menjadi ahli Shaklee, perkara penting dan utamanya ialah anda berpeluang menikmati pembelian terus dengan harga ahli yang mana penjimatan sehingga 25% daripada harga runcit. Hmm..untung kan? just beli untuk makan sendiri dan anda nikmati sendiri penjimatan harga, tiada KERUGIAN disitu sebaliknya KEUNTUNGAN yang anda dapat.

2. Menikmati bonus bagi setiap pembelian yang mana hasil pembelian anda sekiranya mencapai 5% - 21% akan direwardkan dengan bonus tunai untuk anda sendiri. Anda bayangkan, anda belum pun lagi membuat keputusan untuk menjalankan perniagaan Shaklee, sebaliknya hanya menjadi ahli untuk makan sendiri, anda akan mendapat semula bonus hasil pembelian mengikut peratus yang telah ditetapkan pihak Shaklee. 

3. Anda boleh membuat pembelian terus tanpa melalui orang lain kerana sebaik sahaja anda mendaftar sebagai ahli, anda akan diberikan no ID oleh Shaklee. Setiap pembelian anda mestilah menggunakan ID anda sendiri dan setiap UV akan dikira untuk menentukan bonus yang akan anda dapat semula. 

4. Sekiranya anda mendaftar sebagai ahli, secara automatik anda akan mempunyai banyak ilmu pengetahuan tentang kesihatan dan produk, ha.. ini secara tidak langsung menambahkan ilmu anda untuk berkongsi dengan kawan-kawan, saudara mara dan sahabat handai. pentingnya ilmu taw!!

5. Membuat pembelian dengan cara yang paling mudah, menggunakan sistem online Shaklee iaitu www.shaklee2u.com.my anda pesan, anda bayar dan Shaklee akan menghantar terus ke alamat yang anda berikan di dalam sistem. Inilah yang dikatakan semuanya di hujung jari!! see, that's why i love Shaklee.

6. Anda secara automatik akan di masukkan ke group rahsia yang mana di dalam group tersebut pelbagai masalah, pengetahuan anda akan dapat dari situ. Sangat beruntung apa sahaja persoalan yang bermain difikiran anda, anda tanya kan saja di group berkenaan, insyaallah anda pasti mendapat jawapan yang memuaskan hati anda kerana di dalam group itu ahli-ahlinya terdiri daripada pelbagai latar belakang di dalam perniagaan dan kesihatan.

Ha, see, anda dah tengok sendiri kan, itu di antara kelebihan yang anda dapat nikmati sekiranya anda mendaftar sebagai ahli, tidak susah sebaliknya yang senang-senang sahaja, suka memetik kata-kata Bonda Shaklee Saya Adilah Manaf dan suaminya Fahmy Suhaimi. Setiap apa yang mereka bagi kepada kami, mesti senang sahaja tiada yang susah pun. Hmm,,itulah kita mesti pandai memilih orang-orang positif berada disekeliling kita sekaligus kita juga akan sentiasa positif. Itu juga lah antara sebab kenapa saya katakan anda tidak menyesal kerana memilih Shaklee.

Bagaimana Ingin Mendaftar Menjadi Ahli Shaklee

Terdapat 2 cara mudah untuk mendaftar keahlian Shaklee, ha..kan da cakap dalam Shaklee..semuanya mudah-mudah saja,,hihi..ok berbalik kepada 2 cara keahlian Shaklee ialah:- 

1) membayar wang pendaftaran untuk menjadi ahli sebanyak RM75 (RM10 postage) ataupun RM85 (RM20 postage)-(Sabah/Sarawak) sekali seumur hidup. keahlian anda sah untuk seumur hidup tiada renew-renew.(hihi)..

2) membuat pembelian produk Shaklee dengan mata sehingga 200UV - dengan pembelian produk mencapai 200UV bersamaan RM650 anda secara automatik akan mendapat keahlian secara percuma. Setiap pendaftaran untuk  keahlian anda akan dibekalkan dengan member kit Shaklee dan di dalamnya terdapat info berkaitan produk untuk pengetahuan anda dan bagaimana untuk menjalankan bisnes bagi yang berminat untuk berbisnes. 




Untuk memudahkan anda membuat pendaftaran, di sini saya senaraikan perkara yang perlu disediakan sekiranya anda ingin mendaftar sebagai ahli.


  • nama
  • no kad pengenalan
  • nama penuh suami dan no kad pengenalan suami
  • alamat surat menyurat
  • alamat penghantaran (ke mana barangan anda akan dihantar)
  • no akaun dan nama bank
  • email 


Jadi, bagi anda yang masih ragu-ragu macamana cara untuk mendaftar Shaklee, anda tak perlu fikir susah, mudahkan ia. Anda hanya perlu hubungi saya dan menyedikan maklumat seperti di atas dan saya akan bantu anda secepat mungkin. Saya merasakan diri saya cukup bertuah kerana saya telah memilih group yang tepat di bawah bimbingan Bonda Adilah Manaf pemilik blog www.celikvitamin.com. Setelah membuat keputusan untuk menjalankan bisnes Shaklee sebagai satu punca pendapatan sampingan saya, saya amat bersyukur kerana saya di couching 100% oleh bonda Adilah dan paling saya suka adalah segala-galanya melalui online!!sangat teruja apabila kali pertama saya di pelawa oleh bonda untuk menyerap ilmu secara online tanpa tinggalkan anak-anak dan suami. Ya Allah terima kasih kerana mempertemukan saya dengan Group ini.




Bagi anda, sekiranya masih mencari-cari satu bisnes sampingan, anda boleh hubungi saya untuk mendaftar. Anda tidak perlu malu, kerana suatu masa dahulu sayalah orang yang malu itu, akan tetapi setelah dimasukkan ke group rahsia ini, kita transform menjadi seorang yang sangat positif di samping penekanan amalan kerohanian yang mana sentiasa mengingatkan kita bahwa rezeki itu adalah 100% dari Allah. Kita sebagai hamba wajib berusaha untuk keluar dari zon sekarang. Anda pasti akan ketahui cerita lanjut tentang saya dan Shaklee di dalam entry saya yang seterusnya. Saya bersama-sama anda walau di mana sahaja.


Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


sms /call /whatsapp 017-3660351
Fanpage : Vitamin terbaik dunia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...