Sabtu, 8 Februari 2014

VITALEA SHAKLEE

Hai semua readers!!!

Selamat malam sbb waktu sy menulis ni jam menunjukkan jam 8.45 malam, sementara anak-anak sedang leka bermain, mama die ambik peluanglah kan..Sesungguhnya masa itu emas. Hargai masa yang kita ada sepertimana di dalam Surah Al-Asr yang menuntut kita manusia menghargai masa.

Ok, back to our topik, hari ni nak berkongsi tentang Killer produk Shaklee iaitu Vitalea yang mana vitalea merupakan produk yang dipilih Shaklee sbg satu produk untuk dipromosikan pada bulan Februari ini. Bila sebut  sahaja promosi sudah tentunya harga memang menjunam sangat2 dari harga biasa. Sesapa nk taw special price boleh pm saya or contact sy anytime anywhere.



Vitalea disebut juga sebagai multivitamin dan multimineral kerana di dalamnya terdapat 28 jenis vitamin yang terbaik untuk badan telah diuji secara klinikal dan sangat berkesan untuk kesihatan optimum. Satu perkara yang perlu anda tahu fakta tentang vitalea Shaklee merupakan multi vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia yang mana pada asalnya dikenali sebagai Vitalize-Mineral yang disingkatkan kepad Vita-min.

Apa yang menariknya adalah tablet Vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi -spirulina dan merupaka vitamin paling pantas di dunia larut dalam air dan badan manusia. Ujian klinikal pula telah membuktikan bahawa pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Kita berusaha Allah sentiasa menetukan segalanya dan Allah amat suka orang yang rajin berusaha.

Vitamin Vitalea ini juga mengandungi Alfalfa (Medicago Sativa) yang mana kita tahu kebaikan dan fungsi Alfalfa dan perlu diingat bagi individu yang mempunyai kecenderungan untuk lupus eritematosus sistematik perlu mendapat nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil produk ini. 

Secara ringkasnya terdapat banyak kelebihan dan manfaat yang boleh diperolehi sekiranya kita mengamalkan Vitalea Shaklee yang berupaya membantu:-

- menambah tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh badan dan kekuatan mental sekaligus membantu memori dan fokus dalam setiap aspek pembelajaran dan kerja seharian

- vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah

- keupayaan sistem produktif - penting kepada remaja dan kanak-kanak yang sedang membesar

- melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit.

For more detail contact 


Faizah Yasin

017-3660351

eijaheijah12@gmail.com

MY SHAKLEE ID 1082605



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...