Selasa, 11 Februari 2014

SET BERSALIN SHAKLEE

Kebelakangan ini, ramai antara customer dan bakal customer yang bertanyakan mengenai Set Bersalin Shaklee dan saya bertanggungjawab untuk kongsikan di sini mengenai apakah set bersalin Shaklee dan apakah fungsi setiap produk tersebut. Set Bersalin Shaklee juga merupakan antara Set yang paling laris di pasaran mungkin ramai bakal-bakal ibu di luar sana telah ramai yang study, menjumpai kebaikan produk Shaklee ini.

Hari ini suka saya berkongsi di sini bersama readers semua bahawan set bersalin mempunyai beberapa kombinasi dan juga mengikut budget anda sendiri. Di bawah adalah set mengikut kombinasi yang telah ditetapkan:-

Terdiri daripada kombinasi Vitamin C, Vitaleam B-Complex dan Zinc Complex



Yang mana set bersalin ini membantu para ibu 

- sembuh luka bersalin dengan cepat dan memudahkan pergerakan ibu selepas bersalin

- memulihkan luka dalaman bersalin

- mengelakkan stress untuk menghindar meroyan

- memberi tenaga kepada ibu yang kerap bangun malam berjaga untuk bayinya



Dengan penambahan ESP dah Ostomatrik, akan membantu menambah jumlah susu kepada ibu yang tengah menyusu dan membekalkan kalsium yang cukup kepada ibu-ibu.



Selamat mencuba kepada semua bakal-bakal ibu dan ibu-ibu. Untuk mendapatkan kombinasi harga dengan harga istimewa, hubungi saya k!!!


Salam Sayang untuk semua


Faizah Yasin

017-3660351

eijaheijah12@gmail.com

MY SHAKLEE ID 1082605


SALAM SAYANG UNTUK SEMUA!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...