Isnin, 7 Julai 2014

VIVIX SHAKLEE~ RAHSIANYA KINI TERBONGKAR

Ingin kelihatan muda? menjadi muda? sentiasa muda?pernah dengar kan istilah ni? seringkali meniti di bibir wanita masa kini. Akan tetapi ketahuilah kita tidak mampu untuk menyekat PENUAAN kerana itulah lumrah kehidupan manusia dari muda ke tua..siapalah kita untuk menyekat penuaan itu. Ramai yang mengabaikan perkara ini, memang kita tidak mampu menyekat penuaan, tetapi ketahuilah kita mampu MELAMBATKAN PROSES PENUAAN!!!!!

Dewasa ini pula kita dilambakkan dengan pelbagai produk kecantikan untuk melambatkan proses penuaan, terlalu banyak...tunggu kebijaksanaan pengguna sendiri sahaja untuk bijak memilih mana satu yang terbaik.



Sebagai pengguna, kita haruslah bijak memilih produk kecantikan ini dan jika di tanya kepada saya semestinya jawapan saya..saya akan memilih sumber semulajadi sebagai produk kecantikan pilihan. Di sini hari ini, jelas saya akan berkongsi dengan pembaca semua tentang kelebihan VIVIX Shaklee. 

Apa itu Vivix?

Vivix merupakan satu penemuan revolusionari dalam anti penuaan pada tahap selular. Ia merupakan satu-satunya suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun dijalankan oleh syarikat Shaklee. Jika anda sering mendengar sirap Shaklee..vivix ini lah yangdikenali dengan nama sirap Shaklee. 



Apakah Rahsia Kehebatan Vivix

a) ia melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia yang mana badan kita setiap hari diserang oleh serangan yang merosakkan data genetik dan menggangu fungsi sel dan usia kita. Jadi, dengan vivix ia berupaya melindungi dan memperbaiki sistem DNA kita.

b) melambatkan pembentukan AGE yang mana timbunan AGE(advance glycation end products) akan mengakibatkan kerosakan sel. Ramuan vivix pula 10x lebih kuat dari resveratrol(kandungan unik dlm anggur muscadine) yang mampu melambatkan AGE.

c) mengawal genetik dan membantu melambatkan penuaan sel.

d) membantu meningkatkan tenaga dalam sel yang mana tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru (penjana tenaga dalam tubuh)

Apa Kebaikan Vivix


  • Anti oksida yang sangat baik
  • menguatkan sistem imun
  • memelihara keseluruhan kesihatan
  • membaiki sel yang rosak dengan pantas


Kandungan Vivix




Selain daripada membantu untuk melambatkan proses penuaan, Vivix juga mempunyai pelbagai fungsi lain yang boleh membantu pesakit darah tinggi dan kencing manis. Jom kita scroll siapakah yang memerlukan Vivix:-


  • pesakit diabetis
  • orang yang mengalami strok
  • darah tinggi
  • masalah mata
  • pesakit jantung
  • perokok tegar
  • wanita dan lelaki yang memerlukan bantuan agar dapat dikurangkan segala jenis penyakit

Testimoni Vivix



Testimoni anti-aging




Testimoni pesakit diabetis




Buat si suami, untuk kecantikan luaran dan dalaman isteri tersayang anda, jadikan Vivix ini sebagai hadiah paling istimewa untuk mereka kerana segala kecantikan mereka adalah untuk sang suami!!! Untuk sang anak pula, apa kata hadiahkan vivix ini untuk kesihatan mereka sepanjang masa anda pasti tidak akan menyesal dengan menjadikan Vivix sebagai suplemen keluarga anda!!!



Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


                        sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia

2 ulasan:

  1. Bismillah.

    Saya pun sentiasa amalkan vivix shaklee ini dan berkongsi kebaikan dengan ibu mertua dan suami. Kesihatan pun bertambah baik dan kita pun senang hati bila orang tersayang sihat walafiat!

    Teruskan berkongsi kebaikan :)

    BalasPadam
  2. terima kasih Adilah Manaf. Bagi yang telah mencuba pasti yakin dengan Vivix.

    BalasPadam

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...