Sabtu, 19 Julai 2014

Marvellous ~ Resipi Esp Yang Sangat Pelbagai Dan Sedap!!

Dalam kesibukan menguruskan tugas di tempat kerja dan di rumah, saya sampai tidak sedar hari ini 18 Julai 2014 bersamaan 20 Ramadhan 1435H menunjukkan kita dah cukup 20 hari menjalani ibadah puasa. Ya Allah begitu pantas masa berlalu dan Ramadhan hampir meninggalkan kita. Sudah tentu ramai yang sedang hangat membuat persiapan menyambut Hari lebaran, akan tetapi jangan kita lupa dengan umat islam di GAZA yang sedang menghadapi dugaan. Titipkanlah doa untuk mereka walau di manapun kita agar mereka terus selamat dan berpeluang menyambut kegembiraan Syawal nanti.




Saya masih seperti biasa masih giat bersama suplemen kesayangan saya Shaklee. Specialnya hari Jumaat yang bertuah ini, saya nak kongsikan bersama readers semua tentang resipi ESP yang sangat sedap. Mungkin sudah ramai yang maklum tentang resipi esp ni, akan tetapi ramai juga yang tidak tahu, jesteru itulah hari ini nak kongsi tentang resipi esp yang sangat pelbagai dan BEST!!

Resipi  ESP


  • Resipi ESP yang asas adalah ESP+air suam. Rasa macam soya, tapi bagi saya..tekak saya xleh accept minum esp mcm tu ja dengan itu, saya trylah macam2 resipi..
Resipi Campuran ESP


  • ESP+ air buah - saya suka blender buah tembikai, strawberi, ceri, oren, epal, then saya campurkan serbuk esp. Hasilnya rasa yang sangat marvellous!!

  • ESP+ Milo - resipi ini lah yang selalu diamalkan saya sebab ianya paling2 mudah dan simple


  • ESP+milo+nestum - ha..taraaa...ini lah menu saya setiap hari tambahan dalam bulan puasa ni, sangat mudah, n saya tak tipu ya, saya cukup bertenaga dan tidak merasa lapar langsung sepanjang hari!!Mungkin disebabkan gandingan nestum sudah cukup membuatkan kenyang ditambah pula dengan protien yang terkandung di dalam esp. Milo pula saya campurkan sebab saya xleh minum esp mcm tu je..hihi...terpulang pada individu macam mana.

  • ESP+mealshake+performance drink - seperti yang telah ramai tahun 3 set ini juga digelar set mighty 3 gem.
  • ESP+susu segar+kurma - sebaiknya kurma itu distim terlebih dahulu untuk melembutkannya, kemudian diblend bersama esp dan susu tadi. Resipi ini sangat sesuai untuk ibu yang sedang menyusu.
  • Esp+ribena
  • ESP+bandung
  • ESP+ susu anmum -sangat sesuai untuk ibu mengandung

Itu antara resipi ESP yang sangat pelbagai dan sedap yang saya kongsikan untuk anda. Banyak lagi sebenarnya resipi ESP. Ia lebih senang mengikut citarasa anda sendiri. 

Anda semua, sedikit tips dari saya, nak lagi berkesan sebelum memulakan membuat resipi ESP anda, sambil anda bancuh, sambil-sambillah basahkan lidah kita dengan zikrullah agar kita ataupun sesiapa sahaja yang meminum akan merasa lebih sedap berganda-ganda kerana resipi esp kiya ditambah dengan zikrullah. Ha...senang je, apapun, ingat pada Allah Insyaallah kita akan mendapat hasil yang terbaik.

Ha...apa lagi pada anda yang dah teruja tengok resipi ESP yang pelbagai dan sedap ini, anda mesti cuba dan dapatkan ESP. Belum cuba belum tahu kan..Shaklee juga ada menyediakan Shaker yang dicipta khas untuk Shake ESP...jika berminat anda juga boleh dapatkan daripada saya. Anda cuba anda rasa!!

Caranya senang sahaja anda perlu klik saja butang di bawah.




Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


sms /call /whatsapp 017-3660351
Fanpage : Vitamin terbaik dunia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...