Ahad, 13 Julai 2014

Minuman Penambah Tenaga Untuk Penggemar Sukan Dan Aktiviti Lasak

Anda sering mendengar bahawa kebanyakan orang yang aktif bersukan semestinya akan menjadikan minuman isotonik sebagai salah satu cara menambah tenaga untuk mereka. Dewasa ini, semestinya air minuman 100plus menjadi pilihan utama. Bagi mereka yang aktif bersukan seperti olahraga, berbasikal dan seumpama dengannya, aktiviti ini akan menyebabkan pembakaran kalori yang tinggi. Dehidrasi pula membuatkan badan cepat penat kerana banyak kehilangan air. Oleh sebab itu, anda perlulah bijak menguruskan diri untuk memastikan diri anda kekal bertenaga dan mengelakkan dehidrasi untuk meneruskan aktiviti lasak anda.




Performance Drink Shaklee Terbaik Untuk Ahli Sukan

Bagi ahli sukan dan mereka yang aktif, pengambilan minuman penambah tenaga sangat disarankan bagi mengekalkan badan sentiasa bertenaga. Ramai juga ahli sukan terkemuka di Malaysia yang mengambil Performance Drink Shaklee sebagai minuman isotonik mereka.

Mencungkil rahsia keistimewaan minuman yang terbukti secara klinikal , ianya direka khas dengan campuran elektrolit iaitu OPTI-LYTIEM proprietari. gandingan rekaan khas ini menghasilkan gabungan unik karbohidrat yang dapat menyalurkan tenaga kepada badan. Apa yang menarik lagi Performance Drink ini berperisa oren sejati tanpa perasa tiruan!!!


 tengok wajah PD saja sudah menggiurkan!!!

Tahukah Anda??

Performance Drink merupakan minuman ahli sukan pertama untuk atlet di Amerika Syarikat. Selain itu, ia juga direka khusus untuk para angkasawan NASA. PAra atlet bertaraf antarabangsa juga memilih Performance Drink kerana ia banyak membantu atlet dunia dalam mencipta rekod mereka. 

Antara kelebihan Performance Drink Shaklee

1. membekalkan elektrolit dan metabolisme air dalam badan. Ia mengandungi postassium, kalsium, sodium, fosforus, magnesium dan chloride.
2. mencegah dehidrasi yang membantu badan daripada merasa haus 
3. mengekalkan paras gula yang mana telah terbukti secara klinikal ia memelihara paras gula dalam darah bagi mengekalkan tenaga dan stamina

Mengapa Anda Perlu Memilih Performance Drink Shaklee

1. tidak bergas dan tidak berkarbonat
2. kurang kandungan gular (less sugar)
3. mempuyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan air sekaligus mengatasi masalah cepat dahaga


Performance Drink Sesuai Di Ambil Ketika:-

1. beriadah atau bersukan
2. cuaca yang sangat panas
3. badan tidak sihat
4. melakukan kerja yang berat seperti buruh dan kerja-kerja di tapak pembinaan

Testimoni performance Drink

Saya bawakan di sini testimoni seorang ahli sukan iaitu Raja Pecut-Watson Nyambek pemegang rekod 100 meter Malaysia dengan catatan 10.3 saat juga mengambil Performance Drink sebagai minuman penambah tenaga untuknya.


  
Testimoni Encik Suami Saya

Encik suami saya cukup susah nak mengamalkan apa-apa suplemen, pada dia..dia suka bersukan..peluh sentiasa keluar, jadi die sihat. Tanggapan yang salah di situ kan? Suatu hari, perlahan-lahan saya sembang-sembang dan cuba untuk terangkan kepadanya tentang Performance Drink ni. Dengan terujanya saya menyatakan bahawa seorang raja pecut Malaysia Watson Nyambek pun, mengambil Performance Drink sbg minuman tenaga, kerana apa?kerana dia pun sedar betapa pentingnya minuman ini lagi-lagi untuk mengekalkan stamina dan mengelakkan dehidrasi. Cuba sedaya upaya untuk menerangkan kelebihan PD kerana encik suami cukup conceran tentang suplemen. Sehingga suatu hari dia sendiri wassap saya masa kat tempat kerja, order PD untuk abang!!!

Dalam hatiku, wow!!! ini sudah bagus!!alhamdulillah lepas habis sebotol dia repeat order!!! Nampak di situ, en suami juga telah study dan sedar betapa pentingnya minuman ini bagi mengekalkan tahap stamina mereka.


Jadi, bagaimana dengan anda? anda juga seorang yang aktif? anda boleh mencuba Performance Drink untuk memastikan stamina anda di tahap yang terbaik. Untuk itu, anda boleh klik button di bawah untuk terus mencuba Performance drink ini.




Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


sms /call /whatsapp 017-3660351
Fanpage : Vitamin terbaik dunia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...