Selasa, 7 Januari 2014

HEALING CRISIS

Adakah anda pernah mendengar apa itu proses 'Healing Crisis'??

Ramai yang mengalami kesan yang lebih teruk lepas makan Shaklee. Ada yang sakit kepala, ada yang sakit lutut, ada yang demam dan macam-macam lagi. Beberapa kes yang saya sering dengar antaranya adalah:-


  • sakit kepala selepas makan Alfalfa
  • lutut makin sakit
  • period tidak stabil slps makan GLA
  • sengal-sengal badan selepas makan Ostometrix

Ramai orang yang bertanya dan mengadu kenapa semakin sakin, semakin teruk selepas makan suplemen, padahal mereka mengambil vitamin adalah untuk sihat???adakah ini bermakna suplemen tersebut tidak sesuai dengan badan kita?

Perlu diingat dan dipelajari bahawa badan kita dibina daripada pelbagai bahan termasuk vitamin dan mineral. Kebiasaannya badan kita mendapat bekalan vitamin dan mineral daripada pemakanan dan persekitaran misalnya vitamin C dari buah oren khususnya dan vitamin D dari cahaya matahari. namun disebabkan beberapa faktor, kebanyakan vitamin dari sumber tersebut tidak dapat membekalkan keperluan tubuh kita yang secukupnya. Oleh itu, kita memerlukan suplemen ataupun vitamin tambahan. 

Vitamin dan mineral Shaklee adalah diperbuat daripada sumber semulajadi agar ia dapat dimanfaatkan sebagimana kita makan buah oren dan berjemur di bawah matahari pagi. Proses-prose menyahtoksin inilah yang dinamakan  healing crisis!! 

Di bawah ini jom saya kongsikan kesan penyembuhan, penyebab/ petandanya:=








jadi jangan risau sekiranya anda mengalami masalahseperti yang saya kongsi di bawah, teruskan mengambil vitamin secara konsisten, InsyaAllah kita akan mendapat hasil yang baik nanti.

Healing crisis is a sign that shows that the treatment or the supplement that you are taking is working... lagipun ia hanya sementara..dan kene ingat sel badan perlu 90 hari utk berubah/bertindak..


Salam sayang!!!

FAIZAH YASIN

017-3660351, eijaheijah12@gmail.com

Bersedia untuk berkongsi dengan anda apa-apa berkaitan product Shaklee!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...