Khamis, 23 Januari 2014

HEBAT SANGAT KE ALFALFA SHAKLEE???

Membaca saja tajuk di atas seolah2 begitu yakin dengan Alfalfa Shaklee kan? Bak kata orang tajuk memang kene hebat!!barulah diri bersemangat membaca!!btol x???hihi

Ok, teruskan lagi... sebenarnya ubat apapon, vitamin apapon, kita hanya BERUSAHA, ALLAH adalah penentunya..tapi.. ALLAH sangat suka orang yang berusaha!!kene INGAT tu!! sebab itulah dalam kami berbisnes Shaklee ni, kami sentiasa mengingatkan customer..vitamin Shaklee bukan ubat yang boleh MENYEMBUHKAN penyakit, AKAN TETAPI vitamin Shaklee adala suplemen yang membantu kita menghadapi sesuatu masalah kesihatan!!

Sepertimana tajuk di atas, hebat kah Alfalfa Complex??saya berani berkata demikian kerana saya telah mencubanya sendiri dan merasai kesannya!!Alfalfa adalah antar produk yang menjadi permintaan tinggi Shaklee ditambah pula pada bulan Januari ini, promo untuk Alfalfa!!!jadi 4 who yang belum rasa, jom kite order sekarang!!belom cuba belum tahu sayang!!!

KENAPA????ALFALFA HEBAT?

- Alfalfa boleh digandingkan dengan bermacam-macam produk yang lain untuk kesihatan, kecantikan dan kekekekekurusan!!!hihihi..

Antaranya:-

Alfalfa + Vitamin E - keintiman (Alfalfa bukan sahaja sesuai untuk wanita, sebaliknya untuk lelaki juga- membantu pengeluaran air mani untuk lelaki)

Alfalfa + Garlic - membuang angin

Alfalfa + Ostometrik - kesihatan tulang/ lawas

Alfalfa + ESP/ Mealshake - membantu memperbanyakkan susu untuk ibu menyusu

Alfalfa + GLA Complex - kulit cantik

Alfalfa + Omega/ Lecithin - detox/ bakar dan memecahkan lemak!! (saya amal yang ni)

Ha???da baca sendiri kan?banyaknye kegunaan Alfalfa, apapon semuanya berlaku dengan IZIN ALLAh disertai tawakkal dan usaha kita!!!

Pesakit SLE tidak boleh mengambil Alfalfa!!

testimoni!!



Shakle adalah jawapan kpd plbgai masalah!!belum cuba belum tahu!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...