Khamis, 29 Mei 2014

SET ANAK PINTAR DAN SIHAT..JIKA SAYANG ANAK SILA ABAIKAN ARTIKEL INI

Anak adalah anugerah Allah yang sangat indah dalam sebuah perkahwinan. Sudah semestinya pasangan yang mendirikan rumahtangga akan mengharapkan dikurniakan anak sebagai penyambung keturunan mereka. Alangkah bertuahnya pasangan yang dikurniakan anak ini. Oleh itu, ingatlah, adanya mereka di samping kita...mereka adalah penyeri rumahtangga dan pengikat kasih sayang suami isteri. betapa besarnya anugerah Allah yang di panggil ANAK!! 



Saat kesunyian anak adalah penghibur duka, pengubat rindu dan penghapus lara. Didiklah dan jagalah amanah Allah yang ''most precious'' ini kerana mereka adalah penyambung generasi masa hadapan. Berikan yang terbaik untuk mereka. Sejak dari kecil, seterusnya menjalani proses tumbesaran dan dikelilingi persekitaran dan budaya yang pelbagai, banyak membuat mereka terdedah kepada pelbagai penyakit dan keadaan yang tidak sihat. sepertimana orang dewasa kanak-kanak juga memerlukan suplemen kesihatan yang mana berupaya membantu meningkatkan tahap kesihatan dan menghubungkan sel-sel otak mereka agar lebih aktif dan membentuk kanak-kanak yang sihat dan bijak. 


Jesteru kita sebagai ibubapa perlulah bijak merancang pemakanan anak-anak agar tidak terdedah kepada pemakanan yang tidak sihat. Seandainya kita bercadang untuk memilih suplemen terbaik buat anak-anak pastikan anda mengetahui kelebihan dan kebaikan sesuatu suplemen itu, bukan hanya mendengar cakap orang, ikut orang dan sbgnya sebaliknya jadilah ibu bapa yang bijak dalam memilih suplemen untuk anak anda!!!

Langsung saja hari ini saya bekalkan kepada anda set genius dan ank pintar Shaklee iaitu Mealshake dan Omega Guard.



Kenapa Perlu Pilih Set Anak Pintar Dan SIhat Shaklee? jom kita kaji setiap kelebihan dan kebaikan 2 produk ini.

Kelebihan Omega Guard

  • minyak omega 3 yang terdapat di dalam omega guard guard shaklee diekstrak dari ikan laut dalam
  • sangat berbeza dengan omega 3 yang lain kerana ia merupakan satu-satunya minyak ikan omega 3 yang paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 termasuk EPA dan DHA
  • kajian telah menunjukkan bahawa diet yang kaya dengan omega-3 meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menyelesaikan masalah, tumpuan, dan komunikasi antara sel-sel.
  • 1 kapsul omega guard membekalkan 905mg asid lemak omega-3, EPA dan DHA
  • Omega-3 juga bertindak sebagai pembersih darah, menjadikan darah kurang melekit dan lebih cair sekaligus membekalkan cukup oksigen kepada otak.

Kelebihan Mealshake

  • menambah selera makan untuk anak-anak anda
  • membekalkan nutrien kepada sel-sel
  • mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan oleh badan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran.
  • mengandungi vitamin A, C,E zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan

Pelbagai kelebihan untuk kedua-dua produk ini kerana setiap satunya mengandungi fungsi tersendiri yang merangsang minda dan pemikiran anak-anak kita untuk menjadi lebih cergas. 

Mahal? xmahal pun, kerana tidak salah pun jika kita melaburkan sedikit wang demi untuk kesihatan dan kebijakan anak-anak. Sediakan keperluan awal untuk perkembangan otak anak anda!!! Saya laburkan wang saya untuk si manja saya!!anda pula bagaimana???? Give the best for them!!!








Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...