Khamis, 26 Disember 2013

KEYAKINAN MENGATASI SEGALANYA..........

Assalamualaikum readers,

Semestinya pelik dgn tajuk entry saya kali ni, apa yang saya yakin?? apa yang mengatasi segalanya??hohoho..nk yakin mende??xpaham ye??hihihi..truskan membaca k!!!

Ok, now berbalik kpd tajuk entry kali ni, ye saya yakin dengan keputusan yang saya buat. akhirnya saya telah memilih produk Shaklee sbg supplemet kecantikan dan kesihatan diri saya!!ye, saya yakin dengan itu!!dan saya telah berfikir panjang..dan telah berdaftar secara sah menjada SID!!Shaklee Indepandent Distributor!!!

Tujuan saya menulis di blog ini tiada lain dan tiada apa, kecuali ingin berkongsi apa yang telah saya rasa!!badan bertenaga, minda semakin cergas alhamdulillah dengan IzinNya kite berusaha dan Dialah penentu segalanya. Bagi yang telah pon mencuba produk Shaklee ini, teruslah kekal dgn Shaklee kerana ia merupakan satu vitamin kesihatan daripada bahan semulajadi!!itulah sebab saya sangat mempercayai Shaklee!!

Ok, now mgkin all dah sedia maklum 4 hari lagi berbaki bagi bulan Disember bermakna 4 hari saja lagi tinggal promo bagi produk Hot Selling kami Omega Guard.


nak tengok wajah Omega?jom kite share!!!


di atas adalah antara fungsi Omega Guard!!


Apa tunggu lagi??sayangi diri kita, jaga diri kita untuk selamanya, saya sudah merasai perubahannya.. Promo terhebat beli 6 free 1!!jom kite grab sama2!!



Terdapat pelbagai lagi supplement tambahan Shaklee..Untuk mendapatkan lebih info, consult mengenai Shaklee.jgn malu jgn segan just cntct me k..


Stay tuned with my next entry!!
janji yang best2 untuk my lovely readers!!!!

PM, wassap 017-3660351
Faizah Yasin...

Luv u all!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...