Sabtu, 28 Disember 2013

TAHUKAH ANDA!!!!!

Tahukah anda??

Kajian menunjukkan bahawa rakyat Malaysia terancam kerana

  • OBESITI
  • DIABETIS
  • PENYAKIT JANTUNG

Shaklee telah menyediakn suplemen yang menghubungkan anda kepada kehidupan yang lebih sihat kerana suplemen adalah asas permulaan yang sihat.

KENAPA ANDA PERLU MENGAMBIL SUPLEMEN???

sering terdedah kepada pencemaran alam sekitar

- badan kita memerlukan dos yang lebih tnggi bagi sesetengah nutrien

- Buah-buahan @ sayur-sayuran mungkin terjejas atau tercemar

- mengamalkan gaya hidup tidak sihat

- kebanyakan rakyat Malaysia makan mengikut selera

- gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan

- kehilangan nutrisi dalam badan- kekurangan nutrisi dalam badan boleh meningkatkan risiko kesihatan
  • penuaan pramatang
  • kelesuan
  • mudah mendapat penyakit dan jangkitan
  • keguguran rambut
  • osteoporosis
  • kulit bermasalah
  • dan banyak lagi

Ayuh kita mengamalkan gaya hidup yang sihat dengan pengambilan suplemen sbg tambahan kesihatan kepada kehidupan seharian kita!!!


Shaklee menyediakan pelbagai jenis 
vitamin untuk kesihatan anda!!!




Sebarang consultasi atau pertanyaan berkaitan produk ini boleh hubungi saya!!Bersedia membantu dan berkongsi dengan anda mengenai apa yang telah saya alami!!

Ingin ketahui apa yang telah saya alami????jom calling2 me okay!!

Do contact me:-
Faizah
call/ sms/ wasap
017-3660351








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...