Khamis, 20 September 2018

FATIH BAKAL JADI ABANG CHIK (ACHIK)

Assalam hye readers..

cmni lah..lama menyepi then sesekali memunculkan diri....bz bebenor ye empunya blog nih..now i'm back!!



Diam tak diam masa berlalu begitu pantas, hampir ke penghujung September dah rupanya. Begitulah putaran dunia yang semakin tua dan semakin tunduk menyembah bumi. Diam tak diam jugak la ank ketiga ku Muhammad Fatih yang lahir pd 23/6/2016 lagi beberapa minggu akan bergelar abang. Tak pernah dikongsi di sini cerita berkaitan Fatih, tapi tau2 nak dapat adik dah kan!!!


5 bulan masa ni


almost setahun rsnya ni..

now Fatih dah 2 tahun 3 bulan n soom 2 minggu lagi bergelar abang. Mama? preparation utk menyambut baby ke 4 alhamdulillah hampir setle dipermudahkan Allah semuanya, tinggal minyak baby je blm beli hihi..(benda kecik je kan, tp boleee las skali bru nk beli...). Pilihan aku minyak by Najlaa Product!!yess i like it!!dri abg Fatih smpai skrg masih guna lagi smpai papa dema pon guna minyak tu taw!!


Organic semestinya pilihan masa kini memandangkan banyak yg ada di pasaran entah macam-macam n antra betul organik atau sintetik. So mama pless pilih yg terbaik ye utk our baby.

So untuk semua yang mengenali, tak mengenali saya, doakan keselamatan saya ya bersalin nanti. Moga dipermudahkan Allah dalam segala urusan. I.Allah.

ok ni curi masa je kejap ni, nanti kita sambung lagi ye...hihi.. undur diri dulu..tataaaa...




2 ulasan:

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...