Khamis, 7 Disember 2017

PERKAHWINAN YANG MENJADI KENANGAN MANIS PART 3

Part 3

Nak baca part 2?klik SINI

Kami bertolak ke Pasir Puteh untuk majlis di rumah lelaki. Sememangya perjalanan tidaklah jauh mana, tapi entah mengapa kepenatan sangat terasa, mungkin juga penat kenduri. Sampai di kampung adik ipar tu, kami singgah di masjid untuk menunggu semua sanak saudara sampai dan sementara itu, bolehla pengantinnya bersiap n makeup2 sikit.

Cuaca di Pasir Puteh alhamdulillah sangat baik, panas terik dan masa terus berjalan membawa ke tengahari yang sangat panas. Rombongan pihak kami dah kepenatan dan lapar. Sekejap kemudian datanglah wakil dari pihak lelaki jemput kami ke rumah..Alhamdulillah..uwahhh perutku sudah kelaparannnn....

Sesampai saja di rumah keluarga lelaki, rombongan kami terus serbu ke khemah buffet untuk makan..Hahahaha..kelakar memang kelakar, xde nk hantar pengantin ke pelamin n bergambar dah, apa yang penting perut perlu diisi untuk meneruskan agenda seterusnya. Dalam keadaan perut lapar apa pon tak boleh jalan lah!!!Alhamdulillah dijamu pulak dengan gulai yang sangat superb sedap!!!! Siyes tak tipuuu!!gulai memang sedap!!!!puas hati makan!!!Gambar masa makan-makan memang tak sempat ambik dek kelaparan semuanya. Lepas perut dah diisi n semua kekenyangan, barulah masing-masing tersedar mana pengantin..n barulah nak naik ke rumah tengok pelamin...Adoiiii buruk perangai bila perut tengah lapar nih.!!!

Lepas tu, semua rombongan kami ke pelamin untuk mengambil gambar keang-kenangan. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan selesai majlis kami bertolak balik. Ku sangkakan air dah makin surut, tapi masih perlu mengharungi air n dah petang2 macam ni, memang dah tak ada traktar lagi akan pickup us, so bincang ngan cousin, adik, suami decide redah jelah biarlah basah pun sebab dah nk sampai rumah pon. 

So..

So...

So..

---------

---------

meredah lah kami..nah belanja pic sket kat bawah ni!apapon happy+penat+kenangan yang sangat manis, Allah dah rancang semuanya.

terima kasih Allah..












abaikan aku yg gemok tuuu!!!


























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...