Khamis, 19 Jun 2014

VITAMIN E SHAKLEE VITAMIN CINTA~APA KEBENARANNYA?

Hari ini cukup 20 Jun 2014, walaubagaimanapun belum terlambat rasanya untuk saya terus berkongsi dengan pembaca saya yang setia mengunjungi blog ini berkaitan kehebatan vitamin E Shaklee. Lagipun promo bagi Vitamin E ini masih lagi berjalan seperti biasa sehingga 30 Jun 2014 11.59mlm.Tahukah anda apa itu vitamin E? 

Vitamin E Complex diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, gama, beta, delta). 



KENAPA PULA VITAMIN E DIKENALI SEBAGAI VITAMIN CINTA/ SEKSI?

Kajian telah mendapati lelaki dan wanita yang mengambil vitamin E Complex mempunyai kelebihan dari segi hubungan kelamin suami isteri berkenaan. Golongan lelaki yang mengamalkan penggunaan vitamin E dapat meningkatkan motiliti sperma.

Dikatakan pula lelaki yang mengambil vitamin e paling kurang seminggu sekali akan lebih bertenaga dalam hubungan kelamin berbanding mereka yang tidak mengambilnya. Manakal bagi wanita pula, pengambilan vitamin ini selama 3 bulan akan membantu meningkatkan 'sexual desires' dan menikmati hubungan kelamin dengan lebih baik.



Peranan vitamin E kepada lelaki

1. lebih tenaga (seksual)
2. Ereksi yang lebih lama
3. libido yang kuat
4. orgasme yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan vitamin E kepada wanita

1. lebih tenaga seksual
2. lebih mudah terangsang
3. libido yang lebih kuat
4. menstabilkan hormon seks / kewanitaan terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin yang tinggi).

Selain itu, vitamin E juga meningkatkan saluran darah dan oksigen ke bahagian sulit lelaki dan wanita. Jadi secara tidak langsung meningkatkan keinginan dan kehangatan dalam hubungan suami isteri.

Terdapat pelbagai lagi kelebihan vitamin E yang tidak anda ketahui. Sangat banyak khasiat dan kelebihan vitamin ini. Sempena promosi masih berjalan anda boleh mendapatkannya dengan menghubungi saya terus dan bila-bila masa. Entry saya pada hari ini memang saya fokuskan tentang kehebatan vitamin E untuk hubungan suami isteri. Sebab apa ya?sebabnyaaa...jom bisik2..smlm ade sorang customer sms saya dan bertanyakan tentang kehebatan vitamin e untuk hubungan suami isteri. jangan biarkan hubungan anda dingin seperti angin lalu..ubatilah ia sementara masih awal.



Nantikan entry saya yang seterusnya untuk lebih banyak berkongsi berkaitan vitamin E dan produk Shaklee yang lain!!!

Yakinlah dengan suplemen semulajadi bukan tiruan dan bukan sintetik. Anda tepat jika anda memilih Shaklee sebagai suplemen kesihatan anda!!!


Hubungi saya : Nor Faizah binti Mohd Yasin


                         sms /call /whatsapp 017-3660351


Email : eijaheijah12@gmail.com


Fanpage : Vitamin terbaik dunia



LOVE MY READERS!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERJALANAN TANPA DIRANCANG PART 1

PART 1 Ogos is coming, tidak terasa akan cepatnya peredaran masa.Sedar² dah masuk Ogos beb! Saat aku menulis ni, aku dalam train MRT perjala...