Sabtu, 25 Mei 2024

KEDAI WESTERN BARU KAT BANDAR TUN RAZAK , CHERAS

 Hai korang, sihat ke??

Aku? macam biasa lah tenggelam n timbul dalam dunia tulisan blog hehe,,adui dah makin berusia makin di landa kemalasan lah! Apa nak jadi niii... hehe (gelak sendiri jelah)

Ok, by the way, aku nk share satu kedai western la kiranya kan..dekat Bandar Tun Razak landamark dia belakang kedai Pak Aji ha area dekat sangat dah tu kalau korang jumpa kedai Pak Aji tuh..Nama kedai "Dapoq Street".. gempak kan nama..

Semalam balik kerja rasa nak singgah situ, ajakla Mr.F ambo g try makan situ. Makanan selain western ada je nasi mcm nasi ayam geprek tu..Menu pon banyak kira bestlah. Kedai baru bukak, memang terlalu ramai orang, Masa aku masuk tu, ngam2 ada satu meja kosong, lambat sikit trpaksa menunggulah jawabnya..

Pendapat aku, bila kita order tu, dia masak xdela ambik masa yang lama sangat, cuma biasalah order bersusun, mana yg order kt kedai, pastyu online lagi, pastikan korang mempunyai tahap kesabaran yang cukup tinggi taw!! hehe..(ambik masa sikitlaaa) biasalah kan kedai masih viral.

Mana nak cari chicken chop RM6.90??ha royak mari xdo kan??? sini je...Makanan tu best cuma part chicken chop n grill lamb chop, kuah black paper sikit sangat..Tapi mgkin bole mintak kuah lebih kot cuma kami tak mintakla sebab orang ramai sangat haaa..


Overall bagi aku ok r kedai ni, untuk you all yang nak try boleh pegi taw!! nah sini aku letak link tiktok ni..Aku tgok tiktok dia lalu kt wall aku, terus i tertarik pegi..hehe..


https://www.tiktok.com/@dapoqstreet/video/7278646561050037506?is_from_webapp=1&sender_device=pc


pegi jangan xpegi..harga pon xmahal sgt biasa2 jee...aku makan 4 orang, hbus RM79.00..ok la kan 4 jenis makanan n 4 jenis air.


Ok ngantuk sangat dah uols..jumpa lagi k!! belanja gambar kami sikit.


muka mak n pak penat sangat dah tuu


air ajo yg sempat ambik haha..lain2 pic semua dah kelaparan xnyempat dah ambik gambar haaa..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KEDAI WESTERN BARU KAT BANDAR TUN RAZAK , CHERAS

 Hai korang, sihat ke?? Aku? macam biasa lah tenggelam n timbul dalam dunia tulisan blog hehe,,adui dah makin berusia makin di landa kemalas...